よくある質問を検索

予約操作がうまくいかない場合 / If the Reservation Process Does Not Work Properly.

【重要】2回目以降のご予約の場合のご予約操作に関するご案内

※当サイトからのご予約が2回目以降の方へのご案内となります。

現在、決済代行サービスのソフトバンクペイメントの一時的なシステムエラーに伴い、
会員情報にクレジットカード情報を保存されている場合、「予約者情報の入力」の画面に遷移できず、ご予約が完了できない場合がございます。

「予約者情報の入力」の画面に進めない場合は、会員マイページ(https://go-jizaido.reservation.jp/ja/login)よりクレジットカード情報を削除してから、ご予約操作を行っていただけますようお願い申し上げます。

ご不便・ご迷惑をおかけし、誠に申し訳ございません。

※本エラーは決済代行サービスシステムのシステム連携のエラーとなり、クレジットカード情報の漏洩ではございません。

[Important] Information Regarding the Reservation Process for Second and Subsequent Reservations

*This notice is for those making their second or subsequent reservations on our site.

Due to a temporary system error with the payment processing service SoftBank Payment, if you have saved your credit card information in your member profile, you may not be able to proceed to the “Reservation Information Entry” screen, and your reservation may not be completed.

If you are unable to proceed to the “Reservation Information Entry” screen, please delete your credit card information from your member’s My Page (https://go-jizaido.reservation.jp/en/login) before attempting the reservation process again.

We sincerely apologize for any inconvenience this may cause.

Please note that this is due to a system error with the payment processing service and not a leakage of credit card information.